Regulamin rezerwacji i wynajmu
M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów
Niniejszy Regulamin i warunki rezerwacji określa podstawowe zasady w oparciu, o które można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów w firmie
M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów Magdalena Cybulska
Ul. Oficerska 1 i, 11-700 Mrągowo, NIP :742-205-91-20 , REGON: 281387308
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
- 1. Oznaczenie podmiotów
- Właściciel – podmiot posiadający prawo własności, lub ustanowione na jego rzecz prawo zależne do dysponowania lokalem będącym przedmiotem najmu.
- M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów – podmiot prowadzący obsługę powierzonego apartamentu w zakresie obsługi rezerwacyjnej, upoważniony przez Właściciela.
- Gość – osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, biorący w odpłatne, określone w czasie użytkowanie, należący do Właściciela apartament, na podstawie dokonanej rezerwacji apartamentu za pośrednictwem www.serwisapartamenty.pl
- 2. Postanowienia wprowadzające, dotyczące najmu
- Wynajem apartamentów prowadzony jest w trybie dobowym.
- O ile strony nie uzgodniły inaczej, doba pobytu trwa od godziny 15.00 w dniu przybycia do godziny 11.00 w dniu gdy, pobyt zostaje zakończony.
- Gościem może być osoba pełnoletnia. Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu (bez wyżywienia i dojazdu).
- M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
- nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu,
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin.
5.Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie, poprzez platformę www.serwisapartamenty.pl
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zawarcie umowy nie wymaga złożenia podpisów
.
- 3. Rezerwacje
Sposoby dokonywania rezerwacji:
- Celem dokonania rezerwacji, Klient rezerwuje na stronie www.serwisapartamenty.pl pobyt w wybranym okresie. Dokonanie rezerwacji apartamentu na stronie WWW oznacza zawarcie umowy pomiędzy Wynajmującym z Klientem i związane jest z obowiązkiem dokonania zapłaty na rzecz Wynajmującego kwoty określonej w podsumowaniu rezerwacji. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu oraz dane do dokonania płatności.
- Rezerwacji możemy dokonać telefonicznie pod numerem telefonu: +48 605 146 459
- Poprzez adres mailowy kontakt@serwisapartamenty.pl
- Wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej
www.serwisapartamenty.pl znajdujący się w zakładce Kontakt
- 4. Warunki dokonywania rezerwacji
- Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji apartamentu na stronie internetowej,
jest wpłata za cały pobyt z góry za pośrednictwem systemu płatności online. Całość
kwoty za pobyt może być wpłacona przy użyciu przelewu on-line poprzez system
rezerwacyjny na naszej stronie (pakiet płatności internetowych Tpay).
- Aby dokonać rezerwacji apartamentu przez system rezerwacji online na stronie
internetowej konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz
wypełnienie formularza rezerwacji. Rezerwacja przez Klienta obejmuje następujące
kroki:
- a) wybór apartamentu , w oparciu o podane w systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę
- b) wprowadzenie wymaganych danych i informacji za pomocą formularza
rezerwacji – w szczególności imienia i nazwiska, unikalnego adresu poczty
elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu – w ramach Systemu udostępnionego
na stronie internetowej;
- c) potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie
wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie zapoznania się i akceptacji treści
Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie
kontynuowania procedury rezerwacji;
- d) dokonanie płatności całej kwoty za pobyt. Płatności dokonujemy poprzez:
przelew on-line. Wpłacona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- e) po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu,
Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty
elektronicznej wiadomość obejmującą kod i potwierdzenie rezerwacji.
Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
- f) M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych apartamentów. W takim przypadku, Klient otrzyma w
sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej
wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
- W przypadku zamiaru bezpośredniej wpłaty na konto bankowe, klient otrzymuje e-mail
zatwierdzający rezerwację, zawierający dane konta bankowego, na które należy wpłacić
opłatę za pobyt w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania ww. wiadomości e-mail.
Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Po zaksięgowaniu opłaty za pobyt zostanie
przesłany klientowi e-mail z potwierdzeniem jej otrzymania a wraz z nim elektroniczne
Potwierdzenie Rezerwacji ze wszystkimi danymi koniecznymi do realizacji pobytu.
- 5. Zmiany lub anulowanie rezerwacji
- Rezerwacje dokonane za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie mogą być bezpłatnie
anulowane najpóźniej 30 dni przed planowanym przyjazdem.
- W przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem systemu rezerwacji online na
stronie internetowej www.serwisapartamenty.pl i opłaconych (wpłata za cały pobyt
z góry) wpłacona kwota nie zostaje zwrócona Klientowi. W przypadku anulowania
rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona kwota
przepada.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji po wpłacie za cały pobyt z góry, zaksięgowana
kwota nie podlega zwrotowi. Aby wpłacona kwota nie została utracona istnieje
możliwość przełożenia rezerwacji na inny wybrany dostępny termin w br.
kalendarzowym. Zmiana taka musi zostać dokonana najpóźniej 14 dni przed pierwotnym
terminem rezerwacji. Zmiany można dokonać jedynie z zachowaniem pierwotnej
długości pobytu oraz ceny. W przypadku zmiany terminu rezerwacji należy anulować
pierwotną rezerwację poprzez wysłanie maila na adres kontakt@serwisapartamenty.pl z
podaniem nowego terminu oraz nazwy apartamentu, który w wybranym terminie jest
wolny. W przypadku wybrania nowego terminu przypadającego w droższym sezonie
wymagana jest dopłata różnicy w cenie. Zmiany dokonywane są wyłącznie za pisemną
zgodą ze strony M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów wysłaną do klienta w formie wiadomości e-mail.
- Klient może przedłużyć swój pobyt w danym apartamencie, ale tylko w przypadku, gdy
apartament jest wolny. W takiej sytuacji, klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt do
co najmniej 12h przed pierwotnym wymeldowaniem.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu przez rezerwującego lub późnego
przybycia do obiektu, firma M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
- Skrócenie pobytu na mniej niż 14 dni przed planowanym przyjazdem zobowiązuje klienta
do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował. Wszelkie zmiany
dokonywane w rezerwacji, muszą zostać zatwierdzone przez M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów-pisemne, elektroniczne (e-mail).
- 6. Zasady pobytu w apartamencie
- W apartamentach obowiązuje zakaz palenia tytoniu z wyłączeniem przynależnych tarasów lub balkonów.
- Gości apartamentu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00.
- W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. za nie przestrzeganie zakazu palenia w Apartamencie M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów może oczekiwać opłaty w wysokości 300 zł.
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów, Właściciel może pobrać karę w wysokości 500 zł.
- Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie. Reklamacje zgłoszone po upływie 3h od przyjazdu nie zostaną rozpatrzone.
- 7. Zakończenie pobytu
- Wyjazd z apartamentu po godzinie 11.00, bez wcześniejszego ustalenia z M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów, traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według obowiązującego cennika.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi, jeśli M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów będzie dysponować wolnymi apartamentami.
- Gość jest zobowiązany zgłosić M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów wszelkie, powstałe szkody w wyposażeniu apartamentu.
- Przed opuszczeniem apartamentu Gość jest zobowiązany zwrócić otrzymane w chwili zakwaterowania klucze oraz piloty do bram wjazdowych.
- 8. Obowiązki i Odpowiedzialność gości
- Wynajmujący zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej obowiązującej we
wszystkich apartamentach firmy M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów w godzinach od 22:00 do 06:00.
W razie uzasadnionej skargi skierowanej do M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów osoba reprezentująca firmę ma prawo rozwiązać Umowę z Najemcą ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
- Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania pracowników firmy M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie. Reklamacje zgłoszone po upływie 3h od przyjazdu nie zostaną rozpatrzone.
- Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania
obiektu w stanie zastanym.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia
przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały
spowodowane nieumyślnie. Gość ma obowiązek zgłoszenia szkód wyrządzonych przez
siebie podczas pobytu
- Klient w przypadku dokonania zniszczenia, trwałego zabrudzenia lub uszkodzenia
mienia, zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania firmy M-SERWIS Kompleksowa Obsługa o zaistniałym zdarzeniu oraz do przywrócenia stanu poprzedniego lub wpłaty odszkodowania zgodnie z wyceną firmy. Wycena firmy jest następująca:
- ponadnormatywne sprzątanie: 250 zł
- zniszczenie/kradzież telewizora: 1500 zł
- zniszczenie/kradzież ręcznika: 50 zł/mały, 75 zł/kąpielowy, 20 zł/ścierka kuchenna
- zniszczenie/kradzież pościeli: 100 zł/poszwa kołdra, 50 zł/poszewka poduszka, 200
zł/kołdra, 100 zł/poduszka, 80 zł/prześcieradło
- zniszczenie/kradzież naczyń: 15 zł/szklanka, 15 zł/kubek, 25 zł/kieliszek, 15 zł/talerz
mały, 25 zł/talerz duży
- zalanie sofy/łóżka: 150 zł
- zniszczenie krzesła: 150-300 zł
- czyszczenie ścian/malowanie – 25 zł/m2
- wymiana okna – 1500 zł
- naprawa kabiny prysznicowej – 1500 zł
- pozostałe zniszczenia – zgodnie z kosztami naprawy na podstawie wystawionej faktury
- Liczba osób zakwaterowanych i mieszkających w apartamencie nie może przekraczać
liczby podanej podczas rezerwacji. Wobec naruszenia tego postanowienia, firma M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu kwoty należności z tytułu pozostałego okresu.
- Palenie tytoniu w apartamentach jest niedozwolone. W przypadku złamania zakazu –
firma M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów obciąży rezerwującego karą pieniężną w wysokości 300 PLN.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, dokładnego
zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne
przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Ponadto przy
każdorazowym opuszczaniu Apartamentu Gość obowiązany jest zgasić światło, zakręcić
wodę oraz zamknąć Apartament na klucz.
- 9. Operator płatności
- Operatorem płatności w serwisie www.serwisapartamenty.pl jest firma Tpay Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna w Poznaniu akceptująca wszystkie popularne karty płatnicze.
- 10.Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest
M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów Magdalena Cybulska ul. Oficerska 1 i ,11-700 Mrągowo NIP : 7422059120,REGON 281387308.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl,
HOTRES Sp. Z o.o., Osiedla Robotnicze 10/4 , 58-500 Jelnia Góra ,KRS: 0000947675, NIP : 6112816201 reprezentowanym przez Romana Korczyńskiego. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w procesie rezerwacji.
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
- 11.Reklamacje
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: nazwę apartamentu. imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
- Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
- W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w pkt. 8.4 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
- 12.Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów .
- Firma M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi jakie mogą być
prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament jak i wokół niego, przerwaniem, z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.) immisjami (w szczególności hałasem) z nieruchomości sąsiednich.
- Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Rezerwacji i wynajmu M-SERWIS Kompleksowa Obsługa Obiektów oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail Gościa.
- W przypadku jakichkolwiek problemów z dokonaniem rezerwacji lub pytań dotyczących oferty prosimy o kontakt
Codziennie w godzinach od 8:00 do 20:00, mail:
kontakt@serwisapartamenty.pl telefon: 605-146-459